Bouwjaar | 01-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.600 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.600 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PH MOBILITY |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sur rendez-vous |
Postcode | 1341 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)471 - 944962 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.phmobility.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
1 AN DE GARANTIE TOTALE!
Trs faible consommation pour une essence: 5.2L/100 en Mixte (info certificat de conformit)
TMC: 61,50 en Rgion Wallonne et Bxl; 152,26 en Rgion Flamande.
Taxe de circulation: 122.23 en Wallonie et Bxl; 103,16 en Flandre.>>> Trs faible taxe!!!!
Le gros entretien sera fait avant livraison.
Chane de distribution >>> fiable et conomique car pas de remplacement prvoir!
Vhicule NON FUMEUR, intrieur trs propre. Absence de coup ou bosse remarquables sur la carrosserie.
Trs belles jantes en alliages biton 205/55 R17 qui sharmonisent parfaitement avec la carrosserie qui est galement en biton!
Siges chauffants en cuir.
Volant en cuir et effet carbone.
Attache remorque avec col amovible.
Banquette arrire coulissante, permettant trs facilement dagrandir le volume du coffre.
Rtroviseurs rabattables par commande.
Equipe de la fonction contrle dadhrence permettant les choix de traction: EXP (expert), route ou sol meuble (voir photo) >>> trs utile en automne et hivers!
Contrle technique sans remarque (voir photo),CAR PASS et rapport d'inspection avec 100 points de contrle.
Vhicule vendu par un professionnel avec la garantie lgale d'un an, pices et main d'uvre incluses, couvrant aussi bien les pices de type lectroniques, lectriques et mcaniques, sans obligation de faire les entretiens via notre atelier.
Malgr toute l'attention que nous apportons nos annonces, il se pourrait qu'il y ait certaines divergences par rapport aux quipements et options prsents sur le vhicule repris dans cette annonce.
Visite et essai uniquement sur rendez-vous;7/7jours; samedi et dimanche inclus.
PH Mobility est spcialise depuis plus de 30 ans dans les domaines de la mobilit et de l'automobile, membre du groupement Traxio/Federauto :
Achats, ventes et reprises ou mises en dpt de vhicules.
Conseils sur le choix de la motorisation qui vous convient: Hybride, PHEV, thermique, lectrique >>> dductibilits, rglementations LEZ, taxes, ATN, cot lutilisation&helli
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.