Renault Captur 0.9 TCe Limited met Navigatie, Climate Controle, Trekhaak

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.790 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Limited met Navigatie, Climate Controle, Trekhaak


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.790 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dekker Krimpen BV
Contactpersoon Marcel Dekker
Adres IJsseldijk 353A
Postcode 2922 BK
Plaats Krimpen aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 513577 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.opeldekker.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2016 - mei 2017

Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 573 kg
GVW: 1.653 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

De Renault Captur wordt gekenmerkt door de hoge instap, lage maandelijkse kosten en een prettig verbruik.

Dit is de Renault Captur in de Limited uitvoering. Deze auto is voorzien van fijne opties als een Navigatiesysteem, Bluetooth Telefoonsysteem, Climate Controle, Parkeersensoren, Cruise Controle, 16 inch Lichtmetalen Velgen en meer.
Tevens is deze auto voorzien van een Trekhaak!

De aangeboden verkoopprijs voor deze auto is inclusief:
- BOVAG Garantie
- Tenaamstellingskosten RDW

Ons Afleverpakket geeft u extra zekerheid en bieden wij u graag aan voor € 550,-
- Onderhoudsbeurt volgens Fabrieksschema
- Vervanging slijtagedelen indien noodzakelijk
- Poetsbeurt (binnen en buiten)
- APK minimaal 12 maanden
- 1/2 tank brandstof
- Mattenset
- Ingevuld service boekje

= Bedrijfsinformatie =

Al ruim 50 jaar is Dekker-Krimpen BV dé Opel dealer in Krimpen aan den IJssel en omstreken. Wij zijn een officiële Opel dealer onder de rook van Rotterdam, waar de klant nog centraal staat. Wij bieden service, kwaliteit en betrouwbaarheid voor een eerlijke prijs. Heeft u na het zien van deze auto nog vragen, of bent u geïnteresseerd? Kom gerust eens langs voor een proefrit, de koffie staat klaar...
Buiten onze openingstijden kunt u met vragen terecht bij Marcel Dekker op 06-41560451. Wij zijn eventueel 's avonds geopend op afspraak.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie