vorige 19 van 19.757 volgende

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique/Lage kmstand/Clima/Navi

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-03-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.463 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique/Lage kmstand/Clima/Navi


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.463 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Topdealauto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Vormer 1
Postcode 8861 KB
Plaats Harlingen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)517 - 240010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website topdealauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mooie complete hoogzitter! Zeer nette auto met weinig kilometers

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique/Lage kmstand/Clima/Navi


- Kenteken: XX-948-V
- Merk: Renault
- Model: Captur
- APK tot: 11-04-2025
- Tellerstand: 78463 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 898 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: H4B A4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1081 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 412 cm
- Hoogte: 1566 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Sportvelgen

Infotainment

- Audio installatie
- Audio-navigatie full map
- DAB
- Mp3-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Deze Française weet u te verleiden. Want Renault combineert soepele styling met formidabele innovatieve techniek. Inderdaad: Drive for change. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie