vorige 21 van 19.680 volgende

Renault Captur 0.9 TCe Helly Hansen Navi - Cruise. ctrl - PDC

€ 8.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.886 km
Deuren 5
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Helly Hansen Navi - Cruise. ctrl - PDC


€ 8.999,-

Algemeen

Bouwjaar 18-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.886 km
Deuren 5
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RJO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spundelseweg 35B
Postcode 4715 RB
Plaats Rucphen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11954445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rjo-trading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.658 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 585 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Innovatie en elegantie. Dat is wat ze bij Renault bedoelen met 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bediende ramen.

De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Alle audioknoppen letterlijk onder handbereik: dat kan met de audiobediening op het stuur. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Renault heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van cruise control, keyless entry, buitentemperatuurmeter, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bestuurders-informatie-systeem.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Geen gehannes meer met de handrem en gas geven bij stilstaan op een oplopend stuk weg. De hill hold control zorgt voor een geslaagde hellingproef. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt.

Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie