Renault Captur 0.9 TCe Helly Hansen Cruise, Achteruitrijcamera, Trekhaak, Keyless Entry & Start

€ 11.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.990 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Helly Hansen Cruise, Achteruitrijcamera, Trekhaak, Keyless Entry & Start


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.990 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopark Passewaaij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Aaldor 20D
Postcode 4191 PC
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoparkpassewaaij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.658 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 585 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Ontdek de verfijnde Renault Captur Helly Hansen - jouw ideale metgezel voor een ultieme rijervaring.

Parkeersensoren Achter: Navigeer moeiteloos door elk parkeeravontuur met de handige parkeersensoren die je begeleiden met precisie.

Achteruitrijcamera: Nooit meer gissen bij het achteruitrijden. De geïntegreerde achteruitrijcamera geeft je een helder beeld van wat er achter je gebeurt.

Lichtmetalen Velgen: Stijl ontmoet prestatie met de opvallende lichtmetalen velgen, waardoor je rijdt met een vleugje klasse.

Cruise Control: Geniet van stressvrij rijden met de cruise control, perfect voor lange ritten en snelwegcomfort.

Trekhaak: Neem alles mee wat je nodig hebt. De trekhaak maakt het eenvoudig om je avonturen naar een hoger niveau te tillen.

Airco: Houd het interieur op de perfecte temperatuur, ongeacht de weersomstandigheden, dankzij het geavanceerde airconditioningsysteem.

Keyless Entry & Go: Betreed de auto zonder gedoe met Keyless Entry & Go - een innovatieve functie voor ultiem gemak.

Elektrische Ramen: Bedien de ramen met één druk op de knop voor ultiem comfort en gebruiksgemak.

Helly Hansen Uitvoering: Ervaar luxe en exclusiviteit met de speciale Helly Hansen uitvoering, die een uniek karakter toevoegt aan jouw rijbeleving.

Complete Onderhoudshistorie: Volledige gemoedsrust met de gedetailleerde onderhoudshistorie - elke service, elke zorg, zorgvuldig gedocumenteerd.

Stap in en ervaar het beste van comfort, stijl en functionaliteit. De Renault Captur Helly Hansen wacht op jouw volgende avontuur!

Deze Renault Captur komt uit 2015, werd geleverd van 22-07-2014 tot 28-02-2015 en kostte toen € 22.570,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2015 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 898 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 171 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,2 liter per 100 km en hij w

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie