Renault Captur 0.9 TCe/69.000km/VolleOptie/Nav/Sensor/Garantie/

€ 8.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.000 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe/69.000km/VolleOptie/Nav/Sensor/Garantie/


€ 8.999,-

Algemeen

Bouwjaar 05-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.000 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mister Car
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Binckhorstlaan 293H
Postcode 2516 KS
Plaats Den Haag
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45754568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mister-car.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cassette speler
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.658 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
CO2-uitstoot: 149 g/km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Nette auto, weinig in gereden, goed behandeld.
2e eigenaar.(motorisch en technisch)100% in orde,
Tellerstand: 69.000 km
Einde 2014 -Getint
-Getint Glas
-Navigatie
- Keyless Entry
- Parkeer sensor
- Cruise Control
- Climate Control ( airco )
- Stuurbekrachtiging
- Elektrische Ramen
- Centrale Deur Vergrendeling op Afstand.
- Sportvelgen
- Multifunctioneel Stuur
- Elektrische Spiegels
- Stoelverwarming
- Navigatiesysteem
-ECO Modus

Stijlvolle vormgeving en comfortabele luxe, dat is de aantrekkingskracht van een Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Verder is de Renault uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en led-dagrijverlichting.

De audiobediening op het stuur zorgt dat muziek en informatie kunnen worden aangepast zonder het zicht op de weg te verliezen. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! Deze auto heeft airconditioning aan boord. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden!

In de Renault Captur heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit.
De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop. Nooit meer gedoe met de hellingproef. Deze auto heeft hill hold control, een automatische handremfunctie voor steile wegen.


De Vaste prijs is 8999- euro. Bespaar mij én uzelf de tijd en doe geen moeite voor onzin biedingen aub!!
Zeer mooie en nette auto,

En verder is alles (motorisch en technisch) 100% in orde. De auto rijdt en schakelt heerlijk en trekt goed op.

Bij Mister auto bent u aan het juiste adres voor betaalbare occasions in een RDW erkend bedrijf. Onze occasions worden zorgvuldig nagekeken tijdens aanschaf. Daarnaast wordt een auto afgeleverd met een NIEUWE APK.
Voor meer info kunt u altijd bellen naar 0645754568 of mailen.

Wij berekenen nooit aflevering kosten !
Wij verzoeken u vriendelijk altijd even van te voren te bellen voor een afspraak,

= Bedrijfsinformatie =

Speciale aanbieding !!!!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie