Renault Captur 0.9 TCe Zen | navigatie | airco | trekhaak

€ 14.430,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.374 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Zen | navigatie | airco | trekhaak


€ 14.430,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.374 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ursem Barten Hoofddorp
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Opaallaan 8
Postcode 2132 XT
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5630425 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ursembarten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - mrt 2018

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 523 kg
GVW: 1.671 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

Autogroep Ursem Barten, dé merkdealer van Hyundai, Mitsubishi & Nissan in Noord-Holland.

Deze door u geselecteerde auto bieden wij u RIJKLAAR aan met 12 maanden BOVAG-garantie. Dit houdt in dat deze auto vooraf uitvoerig technisch door onze werkplaats is gecontroleerd. Autogroep Ursem Barten is officieel merkdealer van Hyundai, Mitsubishi & Nissan en heeft daarnaast een zeer groot en gevarieerd aanbod van minimaal 500 gebruikte auto's op voorraad verspreid over 13 vestigingen in geheel Noord-Holland. Kijk op www.ursembarten.nl voor ons volledige aanbod van zowel nieuwe als jong gebruikte auto's. Voor een proefrit of meer informatie kunt u contact met ons opnemen of bij ons langskomen in de showroom. U bent van harte welkom!

Als optie bij de aanschaf van deze occasion bieden wij u ons "Autogroep Ursem Barten Servicepakket" aan. Voor slechts € 795,- garanderen wij u naast de 12 maanden BOVAG-garantie de volgende aanvullende zekerheden:
- Afleverbeurt
- 15% korting op de eerstvolgende onderhoudsbeurt (voor alle merken!)
- NAP controle
- 30 dagen omruilgarantie (tot maximaal 1000 kilometer)*
- Professionele reiniging van interieur en exterieur
- 1 jaar mobiliteitsservice (voor alle merken!)
- Gratis vervangend vervoer bij garantiezaken & onderhoud
* Vraag naar de voorwaarden welke van toepassing zijn

* Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van opties of accessoires. Wij vragen aan u, de voor uw aanschaf-beslissende zaken vooraf te controleren op aanwezigheid

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie