Renault Captur 100pk TCe Bi-Fuel Zen | LPG G3 | Navigatie | Climate Control | Trekhaak |

€ 19.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-08-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.856 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Captur 100pk TCe Bi-Fuel Zen | LPG G3 | Navigatie | Climate Control | Trekhaak |


€ 19.945,-

Algemeen

Bouwjaar 30-08-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.856 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Drachten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jade 1
Postcode 9207 GL
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 515615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.abdrenault.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 538 kg
GVW: 1.793 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 282 - € 299 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Bovag afleverpakket 2 (€ 1.095 meerprijs): Uw nieuwe auto wordt voor aflevering door onze gespecialiseerde technici grondig onderworpen aan een 88 puntencheck, waarna een volledige servicebeurt wordt uitgevoerd inclusief een nieuwe APK. Hierbij dient de profieldiepte van de banden minimaal 3 millimeter te zijn. Daarnaast wordt de auto geleverd met een gegarandeerde kilometerstand en 12 maanden BOVAG-garantie. Tenslotte ondergaat uw nieuwe auto een professionele reiniging.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Een krachtige uitstraling, een verfijnd interieur en een volledig personaliseerbaar design met two-tone kleurstelling. De nieuwe CAPTUR is groter en moderner. Natuurlijk beschikt hij over alle kenmerken van een echte SUV en laat hij een overweldigende eerste indruk achter. De tweede generatie van de Captur is breder, hoger maar vooral langer dan de Captur die hij vervangt: de lengte nam met maar liefst 11 centimeter toe. Daarnaast profiteert de nieuwe Captur van een nieuw hoogwaardig interieur, wat door vele wordt benoemd als "Best in class". . De kofferruimte lijkt in eerste instantie niet heel ruim, maar schijn bedriegt! Na het verwijderen van de dubbele bodem ontstaat er toch wel een forse bak. Daarnaast kun je de kofferbakruimte vergroten door de achterbank 16 centimeter naar voren te schuiven. Net als de Clio veert en dempt de Captur mooi sportief, maar oncomfortabel wordt het nooit. Dit resulteert in een auto die ook op bochtige wegen tot veel plezier leidt! De Renault Captur beschikt standaard over vele luxe en veilige opties zoals LED koplampen, lane keeping assist, SOS belfunctie, cruise control, active emergency braking en lane departure warning. Deze standaard uitrusting resulteert in een 5 sterren NCAP. Deze Captur is onder ander ook voorzien van ondersteuning Apple Carplay en Android Auto, DAB radio, USB aansluiting, Climate control, parkeersensoren achter, lichtmetalen velgen, Two-Tone Metallic lak en nog veel meer. Meerprijs optioneel afleverpakket inclusie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie