Renault Captur 1.0 TCe Intens, navi, lm velgen.

€ 18.700,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-12-2020
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.533 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Captur 1.0 TCe Intens, navi, lm velgen.


€ 18.700,-

Algemeen

Bouwjaar 05-12-2020
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.533 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Jan Kok
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noordhoevelaan 39
Postcode 3319 CH
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 6136393 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragejankok.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mooie Renault Captur, 2 sleutels + boekjes aanwezig. Nieuwe APK bij aflevering
U kunt deze auto kopen voor de geadverteerde prijs, tevens heeft u keuze uit 2 afleverpakketten

Afleverpakket 1 €650,-
-Onderhoudsbeurt volgens interval fabrikant
-Airco servicebeurt
-6 maanden vakgarage Jan Kok garantie
-Minimaal 12 maanden geldige APK
-Volledige poetsbeurt

Afleverpakket 2 €950,-
-Onderhoudsbeurt volgens interval fabrikant
-Airco servicebeurt
-12 maanden Bovag garantie
-Minimaal 12 maanden geldige APK
-Volledige poetsbeurt
-1 jaar vakgarage pechhulp

Deze afleverpakketten zijn optioneel en niet verplicht, u kiest zelf of u gebruik wilt maken van een afleverpakket, kiest u ervoor om deze auto zonder afleveringspakket te kopen dan koopt u deze auto in goede technische staat met geldige APK voor de geadverteerde prijs. Inruil van uw huidige auto is geen probleem

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie