Bouwjaar | 01-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.957 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 21.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.957 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R&S Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslager 1 |
Postcode | 3861 SP |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38884946 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | automotive-rs.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Ledig gewicht: 1.539 kg
GVW: 1.539 kg
Interieurkleur: Zwart
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
R&S Automotive is een erkende autohandelaar gespecialiseerd in het importeren van Auto's.
Mocht er niet tussen staan wat u zoekt, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wie weet staat uw droomauto te koop in het buitenland! Deze kunnen wij dan zorgeloos importeren voor u. Hierover meer informatie op onze website.
Wij zijn een erkend autobedrijf en zijn aangesloten bij: RDW, NAP en nog veel meer.
Garantie / Financiering:
Tevens kunt u bij ons ook een financiering afsluiten. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen hierover.
Wij leveren al onze auto's af met standaard garantie, en een onderhoudsbeurt.
Inruil van uw huidige auto:
R&S Automotive biedt u de mogelijkheid om uw huidige auto in te ruilen.
Om een juiste prijsindicatie vast te stellen, kijken wij graag met u mee naar de auto, en de mogelijkheden.
Wij ontvangen graag het volgende:
duidelijke foto's van het voertuig
informatie over het voertuig (kilometerstand, bouwjaar, opties etc.)
uw prijsindicatie
Wij adviseren u om eerst contact met ons op te nemen alvorens u onze showroom bezoekt. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat er voldoende tijd is om u te woord te staan en kunnen we teleurstellingen voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.