Renault Captur 1.0tce 1er prop ct ok-car-pass garantie 1 an

€ 18.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Renault Captur 1.0tce 1er prop ct ok-car-pass garantie 1 an


€ 18.990,-

Algemeen

Bouwjaar 25-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam La Confiance Automobile
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Route de Gozée 359
Postcode 6110
Plaats Montigny-Le-Tilleul
Land België
GSM +32 (0)493 - 053193 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.laconfianceautomobile.be/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Captur
1.0TCe 91ch
Année 2022
1er propriétaire
17.000km
Euro 6D

Options:

ABS
ESP
Alarme
Airbags
Direction assistée
5 portes
2 clefs
Isofix
Start/Stop automatique
Détecteur de lumière
Détecteur de pluie
Radio multimédia
Commandes au volant
Vitres électriques
Vitres teintées
Rétroviseurs électriques & rabattables
Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
Verrouillage centralisé avec é sans télécommande
Aide au stationnement arrière
Caméra de recul
Virtual cockpit
Système de navigation
Led de jour
Phares led
Climatisation automatique
Lane assist
Cruise Control
Jantes aluminium 17"


Carnet d'entretien complet

Prix 18.990 euros ttc

Ce qui comprend:

Passage au contrôle technique
Demande d'immatriculation
Car-Pass
Garantie 12 mois


Pour toutes informations complémentaires:

+32493053193

2 sites pour mieux vous servir

La Confiance Automobile un achat facile

Rue de Gozée 539
6110 Montigny-Le-Tilleul

Rue Ernest Mathy 36
6500 Leugnies

www.laconfianceautomobile.be/frbe/accueil.aspx

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie