Renault Captur 1.2 TCe Dynamique|AUTOMAAT|TREKHAAK|NAVI|CRUISE|PARK SENS|VELGEN

€ 10.599,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-06-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.729 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Captur 1.2 TCe Dynamique|AUTOMAAT|TREKHAAK|NAVI|CRUISE|PARK SENS|VELGEN


€ 10.599,-

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.729 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Riddercar Ridderkerk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Glasblazerstraat 15
Postcode 2984 BL
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 85085059 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.riddercar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 571 kg
GVW: 1.726 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basic (inbegrepen): Basic pakket krijgt u bij Riddercar GRATIS op ieder verkocht voertuig.
Dit afleverpakket bevat: APK, Basis reiniging, Koelvloeistof op peil, Olie op peil
- zekerheid-pakket (€ 119 meerprijs): Zekerheidspakket is het meest gekozen afleverpakket bij Riddercar. Hiermee geniet je van extra voordelen ten opzichte van het Basic pakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): Koelvloeistof check, Nieuwe Olie + Olie-filter
- Garantie pakket (€ 499 meerprijs): Met onze garantie pakket profiteer je 3 maanden lang van zekerheid. Garantie is op motor, versnellingsbak en koppeling. Bij auto's boven de 5000,- euro kan de kosten variëren! 10% van het vraagprijs (max 800,- euro)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): 3 maanden GARANTIE, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie op peil
- BOVAG Garantie-pakket (op aanvraag) (€ 11.111 meerprijs): Met onze BOVAG Garantie-pakket geniet je van veel veilige kilometers zonder zorgen tot 12 maanden. Om te kijken of desbetreffende voertuig in aanmerking komt dient u contact op te nemen met ons.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): BOVAG garantie; 12 Maanden BOVAG garantie, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie check

Rijdt en schakelt goed. Technisch in orde! Afkomstig van 2E EIGENAAR in NL. Automaat met navi, trekhaak, velgen, bluetooth, park sens, cruise etc. Op voorbumper en motorkap zeer kleine beschadiging(zie foto). Kan op aanvraag gemaakt worden!

In vorm en stijl zijn Franse auto's onovertroffen, bovendien bieden ze uitstekende rijkwaliteiten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesyste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie