Renault Captur 1.2 TCe Intens AUTOMAAT - GPS/AIRCO - 12M GARANTIE

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.020 km
Deuren 5
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen -

Renault Captur 1.2 TCe Intens AUTOMAAT - GPS/AIRCO - 12M GARANTIE


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.020 km
Deuren 5
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoHalle
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edingensesteenweg 508
Postcode 1500
Plaats Halle
Land België
GSM +32 (0)479 - 712892 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohalle.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Couleur intrieure: noir
Consommation moyenne de carburant: 5,4 l/100km
Livrets: Prsent
Car-Pass: https://public.car-pass.be/vhr/e2e9b1bc-ad5f-45ed-a36e-e90dd7d8129a

Voertuig in uitstekende weinig km en veel opties
Vhicule en excellent tat avec peu de km et avec beaucoup d'options!

- jaar anne : 06/2014
- km : 43.000km + onderhoudsboek / carnet
- automaat / automatique!
- motor: 1197cc 88kw/120pk - EURO 5
- navigatie / systme de navigation
- automatische airconditioning / climatisation digitale
- parkeersensors achter / radar de reul
- LED daglichten / phares de jour LED
- 4 x elektrische ruiten / 4 x vitres lectriques
- elektrische spiegels / rtro lectriques
- cruise control /rgulateur de vitesse
- centrale vergrendeling / verrouillage centralis
- stuurbekrachting / direction assiste
- boordcomputer / ordinateur de bord
- lichtsensors / ddecteur de lumire
- regensensors / ddecteur de pluie
- bluetooth + audio streaming
- alu velgen / jantes alu
- radio-cd + usb
- airbags
- abs
- ...

www.autohalle.be

Weerstandsstraat 3A
1502 Halle / Lembeek
Tel. 0479/712.892 (enkel op afspraak/sur rendez-vous)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie