Renault Captur 1.3 Mild Hybrid 140 Techno EDC AUTOMAAT,

€ 28.695,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.827 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Renault Captur 1.3 Mild Hybrid 140 Techno EDC AUTOMAAT,


€ 28.695,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.827 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Blekkink bv
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bredevoortsestraatweg 119
Postcode 7121 BG
Plaats Aalten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 471945 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.blekkink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 204 km/u
Ledig gewicht: 1.253 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Energielabel: C

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

= Bedrijfsinformatie =

De verkoopprijs van deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en heeft tevens een pre inspectie en vloeistofcontrole gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Service & Garantiepakketten bieden wij u tegen meerprijs aan. Alle Service & Garantiepakketten, uitgesloten Blekkink basis, zijn inclusief het reinigen van de auto aan de binnen- en buitenzijde, vloeistofcontrole, de Blekkink Privilege Pas, de Euro Repar Car Service pas en de Nationale Auto Pas.
U kunt kiezen uit de volgende Service & Garantie pakketten:

Blekkink Select voor auto's tot 1 jaar en max 20.000 km € 495,
- Health Check batterij EV, PHEV, HEV
- Fabrieks garantie
- Technische inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen

Blekkink afleverpakket Basis voor auto's tot € 4.500,00, voor € 795,-
- 3 maanden garantie op motor en transmissie
- onderhoud volgens fabrieksvoorschrift
- distributieriem indien nodig volgens voorschrift
- nieuwe APK
- brandstoftank gevuld met € 25,- brandstof

Blekkink BOVAG voor € 995,-
- 12 maanden BOVAG garantie
- 12 maanden/15.000 km vrij van onderhoud
- distributieriem indien nodig volgens fabriek voorschrift
- nieuwe APK
- brandstoftank gevuld met € 25,- brandstof
- accupakket volledig geladen

Wij nodigen u uit om de auto te bekijken en proef te rijden. Neem daarvoor contact op ons op telefoonnummer 0543 - 47 19 45 of mail gerben@blekkink.nl. Wij zorgen er dan voor dat de auto voor u klaar staat.
Wij hebben geen enkel probleem met het laten uitvoeren van een aankoopkeuring door een externe partij. Wij snappen dat dit voor u belangrijk kan zijn.

Op onze website is alle genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Autobedrijf Blekkink sluit iedere aansprakelijkheid voor de in deze advertentie verstrekte informatie uitdrukkelijk uit
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie