Renault Captur 1.3 TCe 130 Edition One | Automaat | Android Auto & Apple Carplay | Camera | BOSE | Climate Control | L.M. Velgen | Cruise Control | Navi

€ 24.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.845 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 130 Edition One | Automaat | Android Auto & Apple Carplay | Camera | BOSE | Climate Control | L.M. Velgen | Cruise Control | Navi


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.845 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoBrockhoff Noord B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Netwerkweg 51
Postcode 1033 MV
Plaats Amsterdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 6332111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobrockhoff.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.234 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.816 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 665 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket BASIS (inbegrepen):
*Geschikt voor alle auto's

Afleverpakket is incl. technische inspectie, vloeistoffen controle, op het moment van de verkoop geldige APK, professionele poetsbeurt en wettelijke garantie. Auto kan aan onderhoud toe zijn.
- Afleverpakket BASIS PLUS (€ 295 meerprijs): Afleverpakket is incl. technische inspectie, vloeistoffen controle, budget beurt nieuwe APK, professionele poetsbeurt en wettelijke garantie.
- Afleverpakket (Sterk in elk Merk) VEILIG (€ 695 meerprijs):
*Geschikt voor auto's met waarde tot 150.000km. 

Afleverpakket is incl. vloeistoffen controle, technische inspectie, olie & oliefilter wissel, APK (min. 6 maanden geldig), professionele poetsbeurt, 12 maanden BOVAG GARANTIE, €50,- aan brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket BASIS"): BOVAG garantie (12 maanden)
- Afleverpakket (Sterk in elk Merk) ZEKER (€ 895 meerprijs):
*Geschikt voor auto's met waarde tot 150.000km.  

Afleverpakket is incl. vloeistoffen controle, technische controle, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, nieuwe APK, professionele poetsbeurt, 12 maanden BOVAG GARANTIE, €100,- aan brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket BASIS"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

De informatie van deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Maar desondanks adviseren wij u altijd om ons als dealer te raadplegen, voor de juistheid van opties en prijs. Aan deze advertentie kunnen dan ook geen rechten worden ontleend. 

 

Voor meer informatie omtrent deze auto kunt u ons telefonisch bereiken op 020-6332111 en vraag naar Steven of Mark. U kunt ons uw vraag ook via de email stellen via info@autobrockhoff.nl 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie