Renault Captur 1.3 TCe 130 Intens Virtual Cockpit, Panoramadak, Achteruitrijcamera, Apple Carplay, Stoelverwarming, Lane Asisst

€ 22.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 47.128 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 130 Intens Virtual Cockpit, Panoramadak, Achteruitrijcamera, Apple Carplay, Stoelverwarming, Lane Asisst


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 47.128 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopark Passewaaij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Aaldor 20D
Postcode 4191 PC
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoparkpassewaaij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 193 km/u

Gewichten
Ledig gewicht: 1.234 kg
GVW: 1.234 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 665 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Ontdek de ultieme rijervaring met de Renault Captur! Deze indrukwekkende crossover zit boordevol geavanceerde functies en biedt een ongeëvenaard comfort. Stap in en laat je verrassen door de virtuele cockpit, die je alle informatie binnen handbereik geeft.

Het grote navigatiescherm leidt je moeiteloos naar elke bestemming, terwijl het panoramadak je laat genieten van adembenemende uitzichten. En dankzij de handige achteruitrijcamera parkeer je feilloos in elke situatie.

Blijf verbonden met je wereld dankzij Apple CarPlay, waarmee je eenvoudig je iPhone kunt integreren. Luister naar je favoriete muziek, maak handsfree telefoongesprekken en geniet van talloze apps en functies, allemaal binnen handbereik.

De stoelverwarming verwent je op koude dagen en zorgt voor een comfortabele rit. En met lane assist ben je altijd veilig onderweg, omdat deze functie je helpt binnen je rijbaan te blijven.

Maar dat is nog niet alles. De Renault Captur biedt ook cruise control, waarmee je ontspannen en moeiteloos lange afstanden kunt afleggen. Stel je snelheid in en geniet van de rit.

Deze veelzijdige crossover biedt niet alleen geweldige functies, maar ook een ruim interieur en een stijlvol design. Met de Renault Captur ben je klaar voor elk avontuur, of je nu de stad verkent of de open weg op gaat.

Ervaar de perfecte combinatie van technologie, comfort en veiligheid met de Renault Captur. Stap in en laat je betoveren door de rijervaring die je nooit meer wilt missen.

= Bedrijfsinformatie =

Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens, van aangeboden occasions besteed wordt, kan Autopark Passewaaij niet verantwoordelijk en of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten of onvolkomenheden in de gegevens.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie