Renault Captur 0.9 TCe Limited NAV Climate Cruise PDC

€ 13.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 47.975 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Limited NAV Climate Cruise PDC


€ 13.940,-

Algemeen

Bouwjaar 18-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 47.975 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Haren Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Keizersveld 105
Postcode 5803 AP
Plaats Venray
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)478 - 561777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanharenautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.659 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): Servicepakket
Dit afleverpakket bevat: Car garantie; 12 maanden Garantie, APK, interieur en exterieur reinigen, Onderhoudsbeurt, Tenaamstelling, Vloeistof controle

Innovatie en elegantie. Dat is wat ze bij Renault bedoelen met 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Terwijl u stuurt, kunt u het audiosysteem bedienen met de knoppen onder uw vingertoppen. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Renault CAPTUR voorzien van parkeersensoren! Starten en lopen, zonder contactsleutel. De keyless start signaleert de elektronische sleutel die u mee heeft en een druk op de startknop is voldoende. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! En deze auto heeft ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur en boordcomputer als standaard uitrusting.

Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.

Lijkt deze Renault u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie