Bouwjaar | 07-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 86.713 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 15.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 86.713 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mastercar |
Contactpersoon | Ludo Moosen |
Adres | Het Dorlik 2 |
Postcode | 3500 |
Plaats | Hasselt |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)11 - 231561 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | mastercar.be/nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Ledig gewicht: 1.343 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 146 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 01-09-2023: Onderhoud
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is exclusief BPM
Speciale Serie INTENS met vele opties oa achteruitrijcamera, automatische versnellingen, velgen 17 + 205/55...
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.