vorige 239 van 19.656 volgende

Renault Captur 1.33 TCe Intens EDC GPF CAMERA ANDROID AUTO BLUETH

€ 15.490,-

Bouwjaar 19-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.994 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Renault Captur 1.33 TCe Intens EDC GPF CAMERA ANDROID AUTO BLUETH


€ 15.490,-

Algemeen

Bouwjaar 19-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.994 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam City Automobile
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rue des Ardoisières 5B
Postcode 6880
Plaats Bertrix
Land België
GSM +32 (0)494 - 206181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.city-auto.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

? GARANTIE 1 AN TOTALE PIECES ET MAIN D'OEUVRE

Véhicule visible sur notre site de Bastogne*

Marvie 53, B-6600 Bastogne

*PRENDRE RENDEZ-VOUS AVANT DE VENIR VOIR LE VEHICULE.
LES VEHICULES BOUGENT D'UN SITE A L'AUTRE

FINANCEMENT (pour Belgique et Luxembourg) ET REPRISE POSSIBLE

- plus d'infos sur demande

- Leasing/Renting possible

- offre réservée à usage privé et sous réserve d'acceptation du dossier

- encodage et signature du dossier en direct du garage !


-possibilité de financer 10 % en plus que le montant facturé ! (directement disponible sur votre compte) peut servir pour taxes, clôture ancien prêt, assurances, etc...


Tous nos véhicules sont livrés en ordre d'entretien et révisés, prêt à immatriculer
(passage au contrôle technique Belgique , Luxembourg et France) avec le Car-
Pass (certification kilométrique) et la garantie d'occasion.


POUR PLUS DE RENSEIGNEMENTS TEL AU : 0474 674 689 OU 0494 206 181

Sous réserve d'acceptation de votre demande.

Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie