Renault Captur 1.33 TCe Intens EDC GPF # CAMERA ANDROID AUTO

€ 15.490,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.994 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Renault Captur 1.33 TCe Intens EDC GPF # CAMERA ANDROID AUTO


€ 15.490,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.994 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Collard
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rue Greay 2
Postcode 6970
Plaats Tenneville
Land België
Telefoon +32 (0)84 - 211211 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagecollard.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

POUR CE VEHICULE : 084 211 211


Notre priorité VOTRE SATISFACTION

VEHICULE EN TRES BON ETAT, ENTIEREMENT REVISE, AUCUN FRAIS OU ENTRETIEN A PREVOIR, LIVRE AVEC CAR-PASS ET DEMANDE D'IMMATRICULATION,...
CONDITIONS DE VENTE APPROUVEES PAR : TRAXIO, FEDERAUTO, TOURING SECOURS,...

GARANTIE SERIEUSE D'UN AN, PIECES ET MAIN D'OEUVRE.
VEHICULE DE REMPLACEMENT GRATUIT

CREDIT ET REGROUPEMENT DE CREDITS AU GARAGE,
AVEC DECISION IMMEDIATE, avec ou sans acompte*

REPRISE POSSIBLE DE VOTRE ANCIEN VEHICULE AU MEILLEUR PRIX

## VENEZ ESSAYER LE VEHICULE DE VOTRE CHOIX SANS ENGAGEMENT ! ##

NOTRE PRIORITE EST DE VOUS SATISFAIRE
AU MAXIMUM !!

SERVICE APRES VENTE COMPLET
dans notre atelier avec nos mécaniciens de haut niveau

SERVICE MECANIQUE 084 211 211 - 2
Entretiens toutes marquesRéparationsPassages au contrôle techniqueRéparations de pare-briseVente et montage de pneusEntretien de climatisations,...
LE GARAGE COLLARD, UN PROFESSIONNEL REPUTE
EN VOITURES ET 4X4 D'OCCASION DEPUIS
PLUS DE 50 ANS, AGREE "TRAXIO, FEDERAUTO, TOURING SECOURS"...

ACHAT-VENTE-ECHANGE-CREDIT 084 211 211 - 1

www.garagecollard.be


*(Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie