Renault Captur 1.33 Tce

€ 18.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-04-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.975 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Algemeen

Bouwjaar 03-04-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.975 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Hoeyberghs
Contactpersoon Johan Huysman
Adres Gompelbaan 24
Postcode 2400
Plaats Mol
Land België
Telefoon +32 (0)14 - 714221 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagehoeyberghs.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Captur 1.33 TCe

bouwjaar 03/04/2019 - eerste eigenaar

1332cc - benzine - 110 kilowatt

16975 km met onderhoudsboekje

wagen is in zeer nette staat en ongevalvrij

abs, airbags, elektrische inklapbare spiegels, elektrische ruiten voor+achter, radio-bluetooth, start/stop systeem, cruise control, airco, parkeersensoren voor en achter, achteruitrijcamera, boordcomputer, multifunctioneel stuur, navigatiesysteem, lederen stuur, key less, onderhoudsboekje, isofix, usb-aansluiting, dodehoekdetectie, automatische licht -en regensensor, ...
(voertuigspecificaties onder voorbehoud)

wagen wordt gekeurd voor verkoop, met carpass afgeleverd, onderhoud en 1 jaar volledige garantie

autofinanciering en overname van je wagen is mogelijk en ter plaatse bespreekbaar

onderhoud mogelijk in onze volledige uitgeruste werkplaats, niet alleen voor de verkoop kan u bij ons terecht maar voor de naservice ook, aan betaalbare prijzen

showroom open van maandag tem donderdag van 8u-18u, vrijdag van 8u-16u en zaterdag op afspraak

voor meer info tel 0496/428199

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie