vorige 17 van 19.758 volgende

Renault Captur 1.5 dCi DynamiqueECCNAVIEXPORT/EX.BPM

€ 9.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-11-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.936 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 1.5 dCi DynamiqueECCNAVIEXPORT/EX.BPM


€ 9.850,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.936 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gebr. Raaijmakers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prins Reinierstraat 14
Postcode 4651 RZ
Plaats Steenbergen Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoraaijmakers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2015 - mei 2017

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.179 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.759 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal

Exportprijs excl. BPM: € 9.850,- Marge
Chassisnummer: VF12RAJ1D56784637
Deze auto verkopen wij alleen naar het buitenland voor deze prijs!!

Wij maken ook export documenten / We also make export documents / Wir machen auch export dokumenten
Voor trailer: € 60,- / For Trailer: € 60,- / Fur Trailer: € 60,-
Met 14 dagen verzekering en nummerplaten: € 160,- / With 14 days insurance and export numbers: € 160,- / Mit 14 tagen versicherung und export schilden: € 160,-

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn BOVAG lid en bestaan 30 jaar, in onze advertenties staan gegarandeerde kilometerstanden en bouwjaren. Alle auto's worden bij ons met het basispakket afgeleverd, u heeft zelf de keuze om het BOVAG pakket af te sluiten tegen meerprijs. Deze Bovag garantie geldt voor 20.000 kilometer, tevens moet het onderhoud bij ons in de werkplaats worden uitgevoerd. Het basispakket is zonder enige vorm van garantie. Bij ons heeft u de keuze uit gemiddeld 100 auto's met wekelijks veel wisseling in de voorraad. Inruil en financiering is bij alle auto's mogelijk. Voor meer info 's avonds of in het weekend neem contact op met Eric: 06-53474167. Via WhatsApp bereikbaar op 06-21701751.

Voor meer info en ons totale aanbod kijk op: www.autoraaijmakers.nl

Het basispakket bestaat bij ons o.a. uit:

- Vloeistoffen worden allemaal gecontroleerd en zo nodig op peil gezet
- Wij leveren de auto met een geldige APK
- De kilometerstand is gecontroleerd en er zit een tellerrapport bij van de RDW
- Prijs is inclusief tenaamstellingkosten
- Onderhoudshistorie is aantoonbaar
- Auto is gereinigd van buiten en binnen
- Als de auto met het basispakket gekocht wordt, is dit zonder enige garantie
- Inruil van auto/motor en financiering is altijd mogelijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie