Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens automaat lage km stand

€ 25.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.879 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens automaat lage km stand


€ 25.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.879 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kuik
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Radonweg 16E
Postcode 3812 RL
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4795194 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfkuik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.253 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.811 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

HET BETREFT HIER OM EEN IN NIEUW STAAT RENAULT CAPTUR 1.3 AUTOMAAT LAGE KILOMETERSTAND HYBRIDE/BENZINE HOEFT NIET TE WORDEN OPGELADEN AUTO ACCU LAAD ZELF OP ZEER MOOIE KLEUR DONKERBLAUW MET ZILVERGRIJS DAK EN SPIEGELS LICHTMETALEN VELGEN CENTRALE DEURVERGRENDELING OP AFSTAND ELECTRISCHE RAMEN EN SPIEGELS TREKHAAK STOELVERWARMING CRUISE CONTROL NAVIGATIE ACHTERRUITRIJCAMERA PDC LED VERLICHTING BLUE TOOTHT DAB RADIO
AUTO ZIT BOMVOL KOM LANGS OM DEZE MOOIE AUTO TE ZIEN EN EVT PROEFRIT TE MAKEN KOFFIE STAAT KLAAR.

= Bedrijfsinformatie =

WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGS KOSTEN AUTO,S ZIJN GEPOETS
EN NAGEKEKEN EVT INRUIL VAN U EIGEN AUTO IS UITERAAD OOK MOGELIJK.

MVG AUTOBEDRIJF KUIK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie