Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Initiale Paris

€ 28.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-11-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.689 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Initiale Paris


€ 28.995,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.689 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nieuwendijk Amsterdam West
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sydneystraat 18
Postcode 1175 RN
Plaats Lijnden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 383085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-nieuwendijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 49 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.516 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 2.057 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.7 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Accu snelladen: compleet vol in 0 uur en 20 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen): Geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
- Afleverpakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs):
- Renault Onderhoudsbeurt.
- Nieuwe APK.
- 12 maanden aanvullende Renault Top Garantie indien de auto jonger is dan 5 jaar en km stand lager dan 100.000.
- BOVAG garantie bij een aankoop bedrag > 4.500,- Euro.
- Renault Route Service.
- Professionele poetsbeurt.
- Brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 100

De genoemde prijs betreft een meeneemprijs met geldige APK.
 
Wilt u meer zekerheid?
 
Het afleverpakket kost € 845,- Hiervoor krijgt de auto een:
Renault Onderhoudsbeurt
Nieuwe APK
12 maanden aanvullende Renault Top Garantie indien de auto jonger is dan 5 jaar en km stand lager dan 100.000.
12 maanden BOVAG garantie bij een aankoop bedrag > 4.500,- Euro
Renault Route Service
Professionele poetsbeurt
Brandstof

Wij zijn Autobedrijf Nieuwendijk, sinds 1980 een begrip in de regio in de autobranche. Ons familiebedrijf werd opgestart in Aalsmeer en is in de loop der jaren uitgebreid met vestigingen in Amstelveen, Amsterdam West & Zuid-Oost, Hillegom, Hoofddorp, Uithoorn en Zaandam. Wij zijn dealer van de topmerken Renault en Dacia en tevens Nissanspecialist. Of het nu gaat om de aanschaf van een nieuwe personen- of bedrijfswagen, een betrouwbare occasion of het uitvoeren van onderhoud of schadeherstel, bij ons bent u aan het juiste adres.
Dagelijks doen we er op elke vestiging alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat dat goed lukt blijkt uit de hoge klanttevredenheidsscores. Daar zijn we trots op!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie