Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid 145 Rive Gauche | Navi | PDC + camera | LMV | Clima | Cruise | Bluetooth |

€ 27.445,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-05-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 53.591 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid 145 Rive Gauche | Navi | PDC + camera | LMV | Clima | Cruise | Bluetooth |


€ 27.445,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-05-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 53.591 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Arnhem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veldoven 7
Postcode 6826 TS
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3201170 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.338 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.896 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 715 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Overige informatie
Basiskleur: rood / zwart

Het elegante design onderstreept de uitstekende rijkwaliteiten van deze puur Franse auto. Onder de motorkap een elektromotor en een verbrandingsmotor. Veel duurzame kilometers dus! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

U kunt het audiosysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. Ook is de Renault uitgerust met: lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.

Als bestuurder van deze Renault bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan.

Om deze auto zelf te ervare

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie