![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.232 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.232 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Jean-Claude |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Omer De Vidtslaan 55 |
Postcode | 1760 |
Plaats | Roosdaal |
Land | België |
GSM | +32 (0)474 - 945317 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagejeanclaude.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Diesel - manueel - 98g/co² - 66 kw - euro 6 - servicebook - 1 ste eigenaar - 53.232 km.
Chassisnummer: VF12RBJ1A56994188
Eerste inschrijving: 23/12/2016
Met ondermeer: navigatie, achteruitrijcamera, verwarmde zetels, keyless, R-Link, ...
Dienst na verkoop in eigen atelier.Wagen krijgt steeds onderhoud bij verkoop (vertrek).12 maanden wettelijke garantie.Volledige reiniging van de wagen.Alle vereiste documenten.Car - Pass certificaat (gewaarborgde kilometerstand).Technische keuring (met detailverslag) + inschrijvingsdocument.U krijgt steeds de mogelijkheid tot een proefrit.
ENKEL EN ALLEEN OP AFSPRAAK. 0477 263 768
www.garagejeanclaude.be
info@garagejeanclaude.be
Service après - vente.Le véhicule reçoit un entretien au moment de la livraison.Une garantie de 12 mois (requis par la Loi).Un nettoyage toute an profondeur de l' intérieur & l' extérieur.Toutes les documents requis.Le certificat Car - Pass (kilométrage garanti).Contrôle technique avec rapport détaillé + document d'enregistrement.Un essay (testrit) est également possible.SEULEMENT SUR RENDEZ - VOUS. 0477 263 768
www.garagejeanclaude.be
info@garagejeanclaude.be
Voor een krediet werken wij samen met:
Luc Van den Perre
www.assuconsultavlb.be
luc@assuconsult.be
02 461 18 16
Pour demande de crédit nous travaillons ensemble avec:
Luc Van den Perre
www.assuconsultavlb.be
luc@assuconsult.be
02 461 18 16
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
![Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4372/renault-captur-hybrid-145-initiale-paris.jpg)
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.