Renault Captur Experience

€ 16.250,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.300 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.000 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Captur Experience


€ 16.250,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.300 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.000 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Peter Zutterman
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lattenklieversstraat 65
Postcode 8730
Plaats Beernem
Land België
Telefoon +32 (0)50 - 788037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagepeterzutterman.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • regensensor
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

ZEER propere en goed uitgeruste Renault Captur in NIEUWSTAAT !!
Bouwjaar : 16/12/2020 .
Motor : 999cc 74 kw
Kilometerstand : 52300 km .
kleur: Zwart metaal .
Voornaamste optieslijst : Centr .vergrendeling op 2 sleutels , Airco , 4x electrische ramen , Electrische en verwarmde spiegels , Cruisecontrol , Parkeersensoren Achteraan , Dagrijlichten, Zetelverwarming , Line assist , enz . Voor volledige lijst zie foto's !!
Deze wagen wordt gekeurd voor verkoop !

Wagen is goed onderhouden geweest !

Wagen krijgt voor vertrek volledige check-up !

Wordt afgeleverd met alle nodige boorddocumenten incl. carpass & 2 sleutels !

Testrit en eventuele overname v uw oude wagen is mogelijk , gelieve op voorhand te contacteren aub !

Voor inlichtingen : tel 050/788037 of peter.zutterman@skynet.be of Te bezichtigen bij Garage Peter Zutterman Lattenklieversstraat 65 8730 Beernem (Sint-joris )

Zie onze volledige stock op www.garagepeterzutterman.be

Onder voorbehoud van eventuele typfouten !!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie