Renault Captur 1.0 TCe 90 Intens, NL AUTO, NAP, NAVI, CARPLAY

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.996 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Renault Captur 1.0 TCe 90 Intens, NL AUTO, NAP, NAVI, CARPLAY


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.996 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Knobel B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voorsteven 21
Postcode 4871 DX
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 5012228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfknobel.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.198 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.753 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 645 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (2) (inbegrepen): Aflevercontrole
- Afleverpakket (1) (€ 595 meerprijs): 6 MND BOVAG GARANTIE AFLEVERBEURT NIEUWE APK
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (2)"): BOVAG garantie (6 maanden)

Het elegante design onderstreept de uitstekende rijkwaliteiten van deze puur Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Met de hulp van vier camera's, biedt de 360 graden camera op deze auto een panoramisch zicht, wat bijzonder nuttig is bij het parkeren en manoeuvreren. Pech of storing, altijd vervelend. Maar met Connected Services weet u direct wat eraan scheelt. En dus ook wat er moet gebeuren. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Een andere zender kiezen. Het geluid harder of zachter zetten. Met de audiobediening op het stuurwiel bedient u de radio veilig met uw handen aan het stuur. Ook is de Renault uitgerust met: DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Renault u om veiliger te rijden. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. Met voorzieningen als accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Indien u interesse heeft in deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie