Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid 145 Rive Gauche | Navi 9,3 | Clima | Cruise | LM velgen 18 | PDC V+A + Camera | NL-auto

€ 32.645,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.018 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid 145 Rive Gauche | Navi 9,3 | Clima | Cruise | LM velgen 18 | PDC V+A + Camera | NL-auto


€ 32.645,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.018 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto I Bergharen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hogeveld 2
Postcode 6617 KR
Plaats Bergharen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)487 - 531201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Accu: 1 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.896 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 715 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Overige informatie
Basiskleur: grijs / zwart

Niet voor niets hebben Franse auto?s fans voor het leven. Het fantastische weggevoel wordt gecombineerd met hoogstaande techniek en uitstekende constructie. Op een dag rijden we allemaal elektrisch. Maar voor nu is de hybride oplossing van elektrisch en benzine ideaal! Zo ook bij deze Renault Captur. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Een auto met veel, veel extra?s. Een uitstekend audiosysteem, een eigen navigatiesysteem én een achteruitrijcamera. Het zit er allemaal bij! Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. En de parkeersensoren achter helpen u om strak en veilig in te parkeren. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Renault in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het war

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie