Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
5 portes
Délai de livraison: 5 mois
** ÉQUIPEMENT: **
** Intérieur ** \ * Instrument tachymètre analogique avec écran TFT 4.2
* Le rétroviseur intérieur peut être atténué manuellement
* Siège conducteur réglable en hauteur
* Poches à l'arrière des sièges avant
* Vitres électriques avant et arrière
* Régulateur de vitesse avec limiteur de vitesse
* Carte-clé mains libres
* Climate Control
* Banquette arrière: dossier rabattable asymétriquement (1/3, 2/3)
* Chauffage des sièges avant
* Volant multi-réglable
* Console centrale avec compartiments de rangement
** Infodivertissement et communication ** \ * Écran tactile EASY LINK 7 pouces avec radio DAB et Apple Car Play compatible
* Bluetooth
** Sécurité et assistance ** \ *Phares Pure Vision LED avant et arrière
* Ceintures de sécurité à 3 points sur tous les sièges du siège arrière
* ECall
* Warner Lane
* Assistant de freinage avec activation automatique des feux de détresse en cas de freinage d'urgence
* Départ Lane
* Ensemble de mobilité: produit d'étanchéité pour pneus, compresseur 12 V
* SIGNALETIQUE
* ABS avec répartition électronique de la force de freinage (EBV), assistance au freinage d'urgence avec détection des piétons
* L'airbag passager peut être désactivé
* Avertissement de ceinture acoustique lorsque la ceinture de sécurité n'est pas bouclée
* Programme de stabilité électronique (ESP) avec assistance au démarrage en côte
* Fixation du siège enfant ISOFIX sur le siège passager avant et les sièges extérieurs arrière
* Airbags tête et thorax pour le conducteur et le passager avant
* Airbags conducteur et passager avant
* Feux de jour en cours d'exécution
* Direction assistée
* Capteur de lumière et de pluie
*Capteurs de pression des pneus
** extérieur ** \ * Capteurs de distance arrière,
*Rétroviseurs extérieurs réglables manuellement, chauffants et rabattables
* Poignées de porte de couleur carrosserie
* Rétroviseurs extérieurs noirs
** Roues et technologie ** \ * Système de surveillance de la pression des pneus
* 17 pouces Flexwheel Nymphea
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.