Renault Captur Renault Captur 1.0TCe 100cv bleu 06/20 30.573km Airco GPS Cruise

€ 17.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.573 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Captur Renault Captur 1.0TCe 100cv bleu 06/20 30.573km Airco GPS Cruise


€ 17.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.573 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GSL Motors
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Route de Mons 502
Postcode 6140
Plaats
Land België
Telefoon +32 (0)71 - 549400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gslmotors.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Captur 1.0TCe 100cv bleu métal toit gris du 15/06/2020 avec seulement 30.573km, premier propriétaire avec suivi, Climatisation, GPS, Capteurs d'aide au stationnement avant et arriére, Régulateur et limiteur de vitesse...Véhicule vendu 17.450 € avec entretien complet, contrôle technique, Car-Pass et garanti 1 an par une concession officielle de la marque.Achat en crédit total possible sans acompte en 72 mois : 277,27 €/mois.Visible au garage GSL motors, route de Mons 502, 6140 Fontaine l'évêque (entre Charleroi et Binche), ouvert du lundi au vendredi de 8h30 à 18h30 et le samedi de 9h à 17h.+ de 450 véhicules de stock! Visible au même endroit et sur www.gslmotors.be.

CO2-uitstoot: 116 g/km
Emissieklasse: 6

Aantal versnellingen: 5
Aantal passagiers: 5
Aantal deuren: 5

Aantal vorige eigenaren: 1
12 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie