Bouwjaar | 12-10-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.031 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.031 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Miro |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nobelstraat 12 |
Postcode | 1704 RM |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52223004 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservice-miro.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.658 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 585 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Drive for change: dat is het motto bij Renault. En dat bewijst het merk met innovatieve techniek, maar ook met Frans gevoel voor styling. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Verder is de Renault uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! Extra opties op deze auto zijn: keyless entry en lederen stuur.
In de Renault Captur heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.
Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Bij elke verkoop hanteren wij € 400,- afleverkosten. Internetprijzen zijn handels-, meeneem-, bodemprijzen.
Ons afleverpakket:
o Onderhoudsbeurt.
o Nieuwe APK.
o Auto word totaal gereconditioneerd.
o 6 tot 12 maanden garantie mogelijk. (Prijs op aanvraag)
Uw Financial Lease aanvraag binnen 24 uur geregeld! Voor starters en ZZP'ers vaak geen jaarcijfers benodigd, vraag een van onze adviseurs naar de mogelijkheden!
Voor Financial lease, financieringen en 50/50 deals kunt u bij ons terecht.
Wij bieden mogelijkheden voor zowel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.