Bouwjaar | 16-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.862 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 20.885,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.862 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage van der Horst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mockamastrjitte 35 |
Postcode | 9101 AP |
Plaats | Dokkum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)519 - 295455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragevanderhorst-dokkum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2019 - sep 2020
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.209 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op WWW.VANDERHORSTAUTOGROEP.NL voor een uitgebreide fotoreportage van deze occasion!
Al onze occasions worden RIJKLAAR aangeboden! Onze bedrijfswagens worden exclusief BTW, BPM en kosten rijklaar maken geadverteerd. Wij heten u graag van harte welkom in één van onze showrooms in Dokkum of Leeuwarden waar onze auto's altijd binnen aan u getoond worden.
Staat de occasion van uw keuze niet bij de vestiging bij u in de buurt? Geen probleem, wij zorgen ervoor dat de occasion van uw keuze bij de voor u dichtstbijzijnde vestiging komt!
Met meer dan 200 betrouwbare occasions op voorraad hebben wij altijd de occasion van uw dromen staan.
Informeer voor u vertrekt voor een bezichtiging of de occasion waarin u geïnteresseerd bent nog beschikbaar is.
Onze verkoopadviseur Hielke Kamminga en Lambert Grolleman heten u van harte welkom en zijn bereikbaar op 0519-25455 en dagelijks tot 21.00 uur via de WhatsApp op 06-13 80 79 60
Hoewel wij alle informatie en/of gegevens op de websites en/of reclame uitingen zo accuraat en actueel mogelijk weergeven, zijn fouten in de informatie en/of gegevens ten allen voorbehouden, hier kunnen dus op geen enkele wijze rechten aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.