Renault Captur 1.0 TCe 90 Evolution, Pack City+Look

€ 22.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.958 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Captur 1.0 TCe 90 Evolution, Pack City+Look


€ 22.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.958 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Frans Stokman B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pascalstraat 2
Postcode 1704 RD
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5718055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fransstokman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.174 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.734 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Frans Stokman Top Occasion pakket: Prijs pakket: € 595,- Inclusief: - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave - APK keuring - € 25,- brandstof - 1 jaar Top Occasion Garantie (maximaal 20.000 km) - 88-punten check - 1 jaar Renault Route Service Nederland (24uur / 7dagen) - Renault Premium Pas
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Plaats voor vijf personen of genoeg plek voor uw aankopen bij de bouwmarkt, de veelzijdige Renault Captur biedt het allemaal. Dit ruimtewonder is van het bouwjaar 2023 en heeft 19958 kilometer op de teller staan. Een krachtige driecilinder benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Verder is de Renault uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Appen met uw auto? Geen probleem. U kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. U bedient 'm met remote services. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. Met keyless entry kunt u portieren ontgrendelen zonder dat u de sleutel in uw hand houdt. Een druk op de knop en starten maar! Dat kan dankzij keyless start. De uitrusting van deze Renault is met navigatiesysteem, DAB ontvangst, airconditioning, boordcomputer, verstelbaar stuur en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.

De geavanceerde technologie in deze Renault is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie