Renault Clio Estate 0.9 TCe Limited Keyless Navi Cruise

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-04-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.256 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio Estate 0.9 TCe Limited Keyless Navi Cruise


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.256 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Vliet Auto's V.O.F
Contactpersoon Daan
Adres Henry Fordstraat 17
Postcode 3238 BE
Plaats Zwartewaal
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 660773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanvlietautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.629 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

'Drive for change'. De kreet is Engels, maar voor de rest is deze Renault 100 procent Frans. En dat betekent: innovatieve techniek, klaar voor de toekomst en fraai vormgegeven. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

De bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem met harde schijf gebeurt met knoppen op het stuur. De audio is overigens voorzien van DAB-radio voor een altijd heldere ontvangst. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Renault heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Kilometers rijden met een exacte snelheid? Dan is de cruise control je vriend! Met keyless entry, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en multi-informatie display is deze Renault helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.

Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

VERDER BENT U VAN HARTE WELKOM: BENT U VAN PLAN DEZE AUTO TE BEZICHTINGEN BELT U DAN VAN TE VOREN, OM ZEKER TE WETEN DAT DEZE AUTO NOG NIET IS VERKOCHT: 0181-66 07 73 - 06 227 06 101

Tevens kunt u natuurlijk uw huidige auto bij ons inruilen. Financieren is ook geen probleem, en kan ter plekke geregeld worden ! Dit kan al vanaf €50,-per maand. LET OP ! GELD

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie