Renault Clio 1.2 TCe Bose GT-Line Cruise Control | Sportstoelen | Camera | 17 inch | Navi | Climate control |

€ 12.850,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 90.973 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Clio 1.2 TCe Bose GT-Line Cruise Control | Sportstoelen | Camera | 17 inch | Navi | Climate control |


€ 12.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 90.973 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bourguignon Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiterweg 11
Postcode 8938 AD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bourguignon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2017 - jul 2018

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 199 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.659 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

De Renault Clio 1.2 TCe Bose GT-Line combineert stijl, comfort en prestaties in een compacte en sportieve hatchback. Met zijn opvallende ontwerp, geavanceerde technologieën en verfijnde interieur biedt deze auto een plezierige rijervaring voor zowel de bestuurder als de passagiers. Een van de handige functies van de Renault Clio 1.2 TCe Bose GT-Line is de cruisecontrol, die het rijden op lange afstanden comfortabeler maakt. Met cruisecontrol kunnen bestuurders een constante snelheid handhaven zonder voortdurend het gaspedaal te hoeven bedienen, wat vermoeidheid tijdens lange ritten vermindert en het brandstofverbruik optimaliseert. De sportstoelen voegen niet alleen een vleugje stijl toe aan het interieur van de Clio, maar bieden ook extra ondersteuning en comfort tijdens het rijden, vooral in bochten en bij acceleratie. Deze stoelen zijn ontworpen om de bestuurder en passagiers een ergonomische zitpositie te bieden, waardoor lange ritten aangenaam blijven. Een ander handig hulpmiddel is de camera aan boord van de Renault Clio 1.2 TCe Bose GT-Line. Deze camera biedt een duidelijk zicht op de omgeving achter de auto, waardoor manoeuvreren en parkeren gemakkelijker en veiliger wordt, vooral in drukke stadsomgevingen of krappe parkeerplaatsen. Met indrukwekkende 17-inch velgen straalt de Renault Clio niet alleen stijl uit, maar biedt het ook een verbeterde rijervaring en een opvallende uitstraling. De velgen dragen bij aan een soepel rijgedrag en een goede grip op de weg, waardoor de rijprestaties van de Clio worden verbeterd. Het geïntegreerde navigatiesysteem en climate control dragen beide bij aan het comfort en gemak van de Renault Clio 1.2 TCe Bose GT-Line. Met het navigatiesysteem kunnen bestuurders moeiteloos hun weg vinden, terwijl de climate control een aangename temperatuur in het interieur handhaaft, ongeacht de weersomstandigheden buiten. Kortom, de Renault Clio 1.2 TCe Bose GT-Line biedt een perfecte mix van comfort, prestaties en functionaliteit. Met zijn geavanceerde technologieën, sportiev

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie