Bouwjaar | 27-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.580 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.580 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Carstar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bovendijk 13 |
Postcode | 2295 RV |
Plaats | Kwinstheul |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29003030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.654 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Renault wil zich blijvend onderscheiden als koploper in techniek en ontwerp. En dat dan op z'n Frans, natuurlijk. Ook al zeggen ze het in het Engels: 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Het geluidssyteem in deze Renault Clio Estate is regelbaar met behulp van de audiobediening op het stuur. U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Aan boord van deze Renault Clio Estate is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Autosleutels overbodig. Deze Renault Clio Estate is voorzien van keyless start. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! De uitrusting van deze auto is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.
Als bestuurder van deze Renault bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Renault Clio Estate als zich een noodsituatie voordoet.
Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.