![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 02-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.301 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.301 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroep DIGO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reinier de Graafweg 2a |
Postcode | 2625 DA |
Plaats | Delft |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 5150000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyotadigo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2021
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.112 kg
Laadvermogen: 519 kg
GVW: 1.631 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 206 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK.
- Basis pakket (€ 599 meerprijs):
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Geldige APK min. 6 mnd.
- Standaard onderhoudsbeurt*
- Distributie vervangen indien nodig (tegen meerprijs)
- Banden minimaal 2.5 mm
- Volledige Technische inspectie*
- Pechhulp* Benelux
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof 15 liter
- Garantie* wettelijk*
- Bovag pakket (€ 899 meerprijs):
- Tenaamstellingskosten
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Steenslagbehandeling*
- Nieuwe APK
- Minimaal 2 sleutels
- Onderhoudspakket* volgens fabrieksvoorschriften
- Distributie vervangen (binnen 15.000km./ 12 mnd. incl.)
- Banden minimaal 3.5 mm
- Airco onderhoud
- Volledige Technische inspectie**
- Bovag 40 punten certificaat
- Pechhulp* 12 mnd. Europadekking
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof Halfvolle tank
- Gratis vervangend vervoer
- Garantie 12 mnd. BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Voordelen van Bi-Fuel
Al na 5.000 kilometer per jaar rijden is het voordeliger om op LPG te rijden. Bi-Fuel is een milieuvriendelijk alternatief doordat een LPG-motor veel minder fijnstof (81%) en CO2 (21%) uitstoot (81%) tegenover een vergelijkbare benzinemotor. Dat laatste vertaalt zich in een lagere BPM-toeslag.
U levert niks in op de bagageruimte ten opzichte van een benzine-uitvoering. Dit komt doordat de LPG-tank op de plek van het reservewiel zit gemonteerd.
Een Bi-Fuel-model start in principe altijd op benzine. Automatisch wordt vervolgens overgeschakeld naar LPG, maar u kunt ook handmatig kiezen op welke brandstof u rijdt met een handige schakelaar. Wanneer één van de tanks leeg is, wordt er aut
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
![Autotest | Renault Clio Volwassener geworden](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10219/renault-clio-hybrid-145-esprit-alpine.jpg)
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.