vorige 14 van 19.977 volgende

Renault Clio 1.2-16V Dynamique Luxe NWE APK AIRCO 5 DRS

€ 1.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-09-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.176 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Renault Clio 1.2-16V Dynamique Luxe NWE APK AIRCO 5 DRS


€ 1.750,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.176 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming B. Drost
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Notarisappelhof 2
Postcode 4021 VR
Plaats Maurik
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52692430 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 940 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 520 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

ZEER NETTE RENAULT CLIO 1.2

RIJDT ECHT ALS NIEUW

NIEUWE APK

4 NIEUWE ALL SEASON BANDEN (VREDESTEIN)

NOOIT IN GEROOKT

HUISDIER VRIJ

SCHERP GEPRIJSD

1 KLEIN GAATJE IN DE BESTUURDERSSTOEL (ZIE FOTO)

INRUIL (SLOOP) AUTO MOGELIJK

OOK S'AVONDS TE BEZICHTIGEN OP AFSPRAAK

BEL EVEN VOORDAT U EEN VOERTUIG KOMT BEZICHTIGEN OM EVENTUELE TELEURSTELLING TE VOORKOMEN

BEL VOOR MEER INFO; 0652692430

ZONDAGS GESLOTEN

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie