Bouwjaar | 24-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.875 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 12.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.875 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Roxs |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruysdaelbaan 9-C |
Postcode | 5613 DX |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2435812 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageroxs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.657 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Geachte geïnteresseerde,
Met trots presenteren wij deze Renault Clio 1.2 GT Line. Deze auto biedt een combinatie van stijl, comfort en moderne functies die uw rijervaring naar een hoger niveau tillen. Enkele kenmerken van deze auto zijn:
Automaat: Geniet van het gemak en comfort van een soepele automatische transmissie, waardoor rijden in de stad en op de snelweg een plezier is.
Panoramadak: Ervaar een gevoel van ruimte en vrijheid met het panoramadak, dat natuurlijk licht naar binnen laat stromen en een prachtig uitzicht biedt.
Navigatiesysteem: Het ingebouwde navigatiesysteem helpt u moeiteloos uw weg te vinden, waar u ook naartoe gaat.
Cruise control: Rijd comfortabel en ontspannen op lange ritten met de cruise control, die helpt om een constante snelheid aan te houden.
Keyless entry: Ontgrendel de auto eenvoudig met slechts een druk op de knop, zonder dat u de sleutel uit uw zak of tas hoeft te halen.
De Renault Clio 1.2 GT Line is een perfecte keuze voor wie op zoek is naar een compacte en sportieve auto met moderne voorzieningen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een afspraak te maken voor een bezichtiging en proefrit.
Met vriendelijke groet,
Garage Roxs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.