vorige 13 van 19.656 volgende

Renault Clio 1.4-16V Billabong Cruisecontrol Stuurbekrachtiging Lm Velgen Apk t/m 19-3-2025

€ 1.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.571 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Renault Clio 1.4-16V Billabong Cruisecontrol Stuurbekrachtiging Lm Velgen Apk t/m 19-3-2025


€ 1.499,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.571 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam STM Auto's
Contactpersoon Andre Hoegen
Adres Engweg 23a
Postcode 3882 AJ
Plaats Putten
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30365610 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stmautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2003

Technische informatie
Koppel: 127 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 381 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 975 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Apk t/m 19-3-2025
Auto heeft wat gebruikerssporen

= Bedrijfsinformatie =

BEZICHTIGING ALLEEN OP AFSPRAAK, WIJ ZIJN NIET ALTIJD AANWEZIG!

OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, GRAAG EVEN BELLEN VOOR DAT U VERTREKT.

VOOR MEER INFORMATIE KUNT U CONTACT OPNEMEN MET ANDRE, tel: 06-30365610

ADRES: ENGWEG 23A 3882 AJ PUTTEN

VOOR MEER FOTO'S ZIE ONZE WEBSITE WWW.STMAUTOS.NL

OP ZONDAG ZIJN WIJ GESLOTEN.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie