![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-08-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 371.269 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 371.269 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Spijkerman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Acaciastraat 31 |
Postcode | 8331 NM |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20306711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Rijd zuinig
Renault Clio Estate 1.5 dCi Authentique
- Kenteken: 73-XPD-8
- Merk: Renault
- Model: Clio Estate
- APK tot: 14-08-2024
- Tellerstand: 371269 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1461 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K9K 67
- Vermogen: 65 kW / 89pk
- Ledig gewicht: 1094 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 318 - 330 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Renault clio 1.5 dci
bouwjaar : 2012
apk : 14-08-2024
drives good.
Engine Good
gearbox good
lights come on on dashboard
Rijd schakelt perfect.
zuinig dieselen.
Branden lampjes in het dashboard.
Intresse bellen 06 20306711
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
![Autotest | Renault Clio Volwassener geworden](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10219/renault-clio-hybrid-145-esprit-alpine.jpg)
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.