Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 Intens

€ 17.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.025 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 Intens


€ 17.495,-

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.025 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Fliert
Contactpersoon M. el Massoudi
Adres De Fliert 5A
Postcode 3791 PV
Plaats Achterveld
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 201815 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdefliert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4047 x 1728 x 1457 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.213 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.313 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 655 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Onderhoud boekjes en teller rapport aanwezig

Auto rijdt en schakelt goed.

= Bedrijfsinformatie =

Meer occasions bekijken?

Kijk op onze website www.autobedrijfdefliert.nl

Wij hanteren GEEN afleverkosten!

Garantie? Vraag naar de voorwaarden!

Voor meer informatie neem rechtstreeks contact op met één van onze verkopers:

Mobiele nr. : +31 6 24 47 20 41 / + 31 6 48 89 80 58.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:30 - 17:30.

Zaterdag zijn wij geopend van 10:00 - 16:00. Zondag op afspraak.
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.

Wijzigingen en typefouten in de advertenties onder voorbehoud! Aan onze teksten kunnen geen rechten worden ontleed.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie