Renault Clio Estate 1.5 dCi ECO Authentique

€ 4.799,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-12-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.037 km
Deuren 4
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio Estate 1.5 dCi ECO Authentique


€ 4.799,-

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.037 km
Deuren 4
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BUM Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tamboerijn 31
Postcode 3766 HA
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 87205794 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.160 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4267 x 1732 x 1475 cm
Wielbasis: 259 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,1 l/100km (1 op 32,3)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal

RENAULT CLIO ESTATE 1.5 DCI ECO met de auto is voorzien van stuurbekrachtiging, airco,
De auto staat rijklaar u kunt er zo mee wegrijden. Wij hanteren geen afleverkosten. Voor verdere vragen kunt u bellen, mailen of langskomen om de auto te bekijken.
Heeft u een auto die u in wilt ruilen is dat geen probleem, jong oud of met defect alles is bij ons welkom.



Als u bij ons een auto of in de werkplaats wilt komen kijken bent u van harte welkom.
De koffie staat klaar!

Onze openingstijden
ma t/m vr 08.00 - 18.00
zaterdag 09.00 - 16.00

Bel : 06-87205794

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie