Bouwjaar | 05-08-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.753 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-08-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.753 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Valstar Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Apeldoornseweg 35A3 |
Postcode | 7333 NR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46046474 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.valstar-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4267 x 1732 x 1475 cm
Wielbasis: 259 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Afgelopen week mochten we deze Renault Clio ophalen in Hem, Noord-Holland. Deze was ingeruild bij een bekende van ons. We waren op zoek naar een kleine, zuinige en uiterst betrouwbare diesel, en deze voldeed precies aan onze wensen.
Wat ons direct opviel, is het complete plaatje: compact, maar toch ruim opgesteld en voorzien van alle benodigde opties die het leven aangenamer maken. Het zitcomfort van Renault is ook opmerkelijk; als 2 meter lange kerel kan ik uitstekend zitten, en de stoelen voelen aan als die heerlijke stoel van opa of oma. Ongekend comfortabel.
De motor is een 1.5 DCI die ook door Mercedes wordt gebruikt, gewoonweg omdat het een zeer betrouwbare en uiterst zuinige motor is. We hebben met normaal / sportief rijgedrag ruim 1 op 27 behaald.
Deze leuke Clio in Day&Night-uitvoering is voorzien van:
o Airconditioning
o Multimediascherm
o Elektrische ramen
o Cruise control
o Parkeersensoren
o Trekhaak
o Bridgestone banden rondom
Al met al is het gewoon een superleuke auto. We laten hem nog even technisch keuren door onze vaste garage. De Clio heeft nog een APK tot begin 2025 en heeft bij 183.000 km nog een onderhoudsbeurt gehad.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Valstar Automotive, Wij zijn gepassioneerd door alles wat op wielen staat en zich voortbeweegt door middel van een brandstofmotor of accu. Ons aanbod bestaat alleen uit voertuigen waar wij persoonlijk een connectie mee hebben en die wij grondig hebben gecontroleerd. Bij Valstar Automotive bieden wij niet alleen auto's aan, maar ook onze expertise en passie voor het autorijden!
U bent van harte welkom van maandag tot zaterdag. We zijn zeer flexibel, maar het is prettig als u even van tevoren belt voordat u vertrekt.
TIP: Bekijk onze website om de foto's in hogere resolutie te bekijken!
info@valstar-automotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.