![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 12-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.680 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.680 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dykara |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Bredasebaan 18P |
Postcode | 4825 BP |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38047447 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dykara.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3986 x 1719 x 1495 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieur: beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 185/60/R15
Bandenprofiel: 80%
Bandenprofiel achter: 80%
Zeer nette Renault Clio Automaat!
Afkomstig van particuliere eigenaar
Nieuw in België geleverd en in 2011 naar Nederland geïmporteerd
Luxe uitvoering met onder meer climate control, cruise control en een trekhaak
Alle opties werken naar behoren
Zowel van binnen als buiten in zeer nette staat
De auto heeft zojuist een onderhoudsbeurt gekregen + nieuwe APK keuring
Inruil mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging bij voorkeur op afspraak.
Welkom bij BOVAG Autobedrijf Dykara Automotive te Breda.
We zijn een jong Nederlands familiebedrijf (Dylan Katerina Randy) en onderscheiden ons door service en kwaliteit !
Onze auto's staan binnen in een overdekte + verwarmde showroom
De auto's staan altijd klaar om direct meegenomen te kunnen worden
Zo zijn noodzakelijke onderhoudsbeurten uitgevoerd en is de APK altijd langer dan 6 maanden geldig
Standaard heeft iedere auto 12 maanden wettelijke conformiteit garantie
Op auto's jonger dan 12 jaar en met minder dan 200.000km is BOVAG garantie mogelijk (tegen betaling)
Al onze prijzen zijn all-in zonder bijkomende kosten of afleverpakketten.
Auto's kunnen ter plaatse tenaamgesteld worden.
Wij zijn BOVAG lid, RDW-erkend, VASS-lid en aangesloten bij Autogarantie.nl (AutoTrust)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
![Autotest | Renault Clio Volwassener geworden](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10219/renault-clio-hybrid-145-esprit-alpine.jpg)
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.