Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.333 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.333 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kenis Turnhout |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenweg op Gierle 314 |
Postcode | 2300 |
Plaats | Turnhout |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)14 - 472614 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Modeljaar: 2020
Referentienummer: VF1RJB00X64719384
= Bedrijfsinformatie =
Als verdeler van Renault, Alpine en Dacia, hebben we voor elke vraag een antwoord. Wij bieden 'op-maat' oplossingen voor zowel particulieren en bedrijven in de vorm van nieuwe- en tweedehandswagens. Daarnaast beschikken wij over een ruime en moderne werkplaats voor de reparatie en het onderhoud van uw wagen.
Dankzij ons uitgebreid gamma, kunnen wij voor iedereen een geschikte wagen aanbieden. Voor particulieren betekent dit een wagen die perfect aan haar of zijn verwachtingen voldoet. Voor bedrijven zoeken wij mee naar complete mobiliteitsoplossingen die afgestemd zijn op de specifieke behoeften en wensen die eigen zijn aan elke onderneming.
*afbeeldingen zijn niet bindend en kan kleine verschillen tonen tegenover de werkelijke wagen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.