Bouwjaar | 08-09-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.168 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-09-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.168 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nationale Autopark B.V |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogeveenenweg 34 |
Postcode | 2913 LV |
Plaats | Nieuwerkerk aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8082936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nationaleautopark.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Aantal zitplaatsen: 7
Energielabel: D
Aantal sleutels: 1
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
ADRES:HOOGEVEENENWEG 32
POSTCODE:2913LV
PLAATS: NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Tel: +31 10 808 29 36
E-mail: info@nationaleautopark.nl
WHATSAPP NUMMER : +31 10 808 29 36
Nationale Autopark B.V
STERK IN ELK MERK
Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Als autogroothandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden. Door kritisch geselecteerde inkoopkanalen vindt u bij ons scherp geprijsde auto's in alle prijsklassen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Nationale Autopark B.V
OPENINGSTIJDEN :
MAANDAG 10:00 T/M 18:00
DINSDAG 09:00 T/M 18:00
WOENSDAG 09:00 T/M 18:00
DONDERDAG 09:00 T/M 18:00
VRIJDAG 09:00 T/M 18:00
ZATERDAG 10:00 T/M 17:00
ZONDAG : GESLOTEN / CLOSED
EN: PLEASE CALL IN ADVANCE FOR VISIT OR QUESTIONS ABOUT THE CAR/ WE MAKE EXPORT DOCUMENTS WITH INSURANCE ON LOCATION READY WITHIN 5 MINUTES
PL: ZADZWON W CELU WIZYTY LUB PYTAN DOTYCZACYCH SAMOCHODU/ DOKUMENTY EKSPORTOWE Z UBEZPIECZENIEM NA LOKALIZACJE GOTOWE W CIAGU 5 MINUT
DE: Bitte rufen Sie im Voraus an, um einen Besuch oder Fragen zum Auto zu erhalten/ WIR MACHEN EXPORTDOKUMENTE MIT VERSICHERUNG AM STANDORT BEREIT INNERHALB VON 5 MINUTEN
UK:BUD? LASKA, ZAZVYCHAYTE ZAPEREDDY DLYA VIZITA TA PYTAN? PRO AVTOMOBIL?/ MY ROBYMO EKSPORTNI DOKUMENTY Z STRAKHUVANNYAM V MISTSI, HOTOVOM ZA 5 KHVYLYN
voor verdere informatie kunt u ook onze website bezoeken
WWW.NATIONALEAUTOPARK.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.