Bouwjaar | 01-02-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 166 kW (226 pk) |
€ 45.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 166 kW (226 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Blekkink bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bredevoortsestraatweg 119 |
Postcode | 7121 BG |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471945 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blekkink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.608 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 288 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Energielabel: D
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Ervaar Luxe en Prestaties met deze schadevrije Renault Espace Initiale Paris Phase 2 1.8 TCE 225 EDC! ?
Bent u op zoek naar een voertuig dat niet alleen stijl en elegantie uitstraalt, maar ook de nieuwste technologieën en krachtige prestaties biedt? Maak kennis met de Renault Espace Initiale Paris Phase 2 1.8 TCE 225 EDC - de belichaming van comfort, innovatie en dynamiek.
Krachtige Prestaties:
Deze prachtige Espace wordt aangedreven door een indrukwekkende 1.8-liter turbomotor met 225 pk, gekoppeld aan de soepele en efficiënte EDC (Efficient Dual Clutch) automatische transmissie. Of u nu over de snelweg zoeft of door de stad manoeuvreert, de Espace levert moeiteloos vermogen en een opwindende rijervaring.
Stijlvol Ontwerp:
De Initiale Paris Phase 2 uitvoering straalt klasse uit met zijn opvallende ontwerpdetails. Van de verfijnde voorgrille tot de gestroomlijnde carrosserie, elke lijn is doordacht ontworpen om een onvergetelijke indruk achter te laten. De hoogwaardige materialen en het vakmanschap zorgen voor een luxueuze uitstraling.
Geavanceerde Technologie:
Stap in de toekomst van autorijden met het geavanceerde technologische pakket van de Renault Espace Initiale Paris. Het 9,3-inch verticale touchscreen infotainmentsysteem, het digitale instrumentenpaneel en de connectiviteitsmogelijkheden bieden een naadloze en intuïtieve bediening. Geniet van functies zoals navigatie, smartphone-integratie en handsfree bediening voor een geavanceerde rijervaring.
? Ultiem Comfort:
Het ruime interieur van de Espace is ontworpen met het comfort van de inzittenden in gedachten. De hoogwaardige lederen bekleding, verstelbare stoelen en geavanceerde klimaatregeling zorgen voor een aangename en ontspannen rijervaring, zelfs tijdens lange ritten.
Veiligheid voorop:
Renault heeft compromisloze veiligheid hoog in het vaandel, en de Espace is daar geen uitzondering op. Met geavanceerde veiligheidsvoorzieningen zoals adaptieve cruisecontrol, automatische noodremmen en dodehoekwaarschuwingssystemen, biedt de Espace gemoedsrust voor elke reis.
Conclusie:
De Renault Espace Initiale Paris Phase 2 1.8 TCE 225 EDC is niet zomaar een auto; het is een symbool van verfijning, prestaties en innovatie. Ontdek de perfecte balans tussen luxueus de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.