Bouwjaar | 25-07-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.786 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 3.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.786 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SPRL DUMANE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Wavre 1261 |
Postcode | 1160 |
Plaats | Auderghem |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 6755657 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
*GRAND ENTRETIEN FAIT*
GSM: 0032 475 42 94 84
FIXE: 02 675 56 57
TVA: 0458896706
CHAUSSEE DE WAVRE, 1261
1160 AUDERGHEM (METRO HANKAR)
Du Lundi au Vendredi
9H30-13H00 et 14H00-19H00
Le Samedi
09H30-13H00 et 14H00-18H30
!!attention emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent
*NOUS REPRENONS AUSSI VOTRE VEHICULE ACTUEL
* ESSAI POSSIBLE , DE PREFERENCE SUR RNDV.
* POSSIBILITE DE FINANCEMENT
* QUALITY DEALER
* KILOMETRAGE CERTIFIE PAR CAR-PASS
* + DE CHOIX EN CONSULTANT NOTRE SITE : WWW.SUPERCAR.BE
* LES OPTIONS SONT A VERIFIER SUR PLACE SOUS RESERVE D'ERREUR.
### POSSIBILITE DE PREPARATION AVANT PASSAGE AU CONTROLE TECHNIQUE , PASSAGE AU CONTROLE TECHNIQUE , ENTRETIEN ANNUELLE DE VOTRE VOITURE ###
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.